עזרה | אייפוד טאצ'
-
@אליר325000 זהו,שכנראה יש אבל אני לא זוכר זה היה לפני שנים,אין דרך ממש לפרוץ אותו?בכל זאת מכשיר ישן ומערכת הפעלה לא מודרנית
@דניאל-הגדול יש דרך, סיוט מתמשך...
-
@דניאל-הגדול יש דרך, סיוט מתמשך...
@אליר325000 איך אחי
-
פוסט זה נמחק!
-
@אנדרואיד איך עושים את זה?
יש לי אייפוד 4 עם נעילה של קוד ואינני זוכר אותו.
ניסיתי לפרמט דרך האייטונס והוא מעלה לי את זה:
אינלי מושג מה הוא רוצה!
מה עושים???

-
@AVIR88
אתה מדבר על אייפוד טאצ׳ אני מניח?[בנאנו והקלאסיק אין אופציה של קוד]
הכי הייתי ממליץ על jealbrek במכשיר ישן מספיק שזה לא יזיק....
בכל מקרה יש לך עליו חשבון icloud עם סיסמה שלך?
@אליר325000 כתב בעזרה | אייפוד טאצ':
אתה מדבר על אייפוד טאצ׳ אני מניח?
אכן
@אליר325000 כתב בעזרה | אייפוד טאצ':
הכי הייתי ממליץ על jealbrek במכשיר ישן מספיק שזה לא יזיק....
מה זה??
@אליר325000 כתב בעזרה | אייפוד טאצ':
בכל מקרה יש לך עליו חשבון icloud עם סיסמה שלך?
לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות