האתר של IDM מסרב להתחבר
-
@נשמה-בגוף תבדוק בקובץ C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts אם מופיע שם הכתובת שלהם
-
@נשמה-בגוף
אולי תשנה את הכותרת של האשכול...
הלחצת פה כמה אנשים... -
תוכל להשתמש לעריכת קובת ה-hosts בתוכנה הזאת
שם תמצא גם אפשרות לחסום את הכתובות ל-IDM ולעוד תוכנות (בתפריט Tools) -
תוכל להשתמש לעריכת קובת ה-hosts בתוכנה הזאת
שם תמצא גם אפשרות לחסום את הכתובות ל-IDM ולעוד תוכנות (בתפריט Tools) -
@אלישי אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
ציינתי לגירסה חדשה יותר
(משום מה אני לא מצליח להעלות קבצים לאתר, ככה זה אצל כולם?) -
@יוסי-מחשבים צריך תוכנה מיוחדת?
-
@יוסי-מחשבים צריך תוכנה מיוחדת?
@נשמה-בגוף אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
@יוסי-מחשבים צריך תוכנה מיוחדת?
לא, אפשר להעביר את הקובץ למיקום אחר ואז לגרור אותו לפנקס הרשימות ולמחוק את השורות שבסוף (בלי ה-#) ולהחזיר חזרה
-
@אלישי אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
ציינתי לגירסה חדשה יותר
(משום מה אני לא מצליח להעלות קבצים לאתר, ככה זה אצל כולם?)@יוסי-מחשבים אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
(משום מה אני לא מצליח להעלות קבצים לאתר, ככה זה אצל כולם?)
@שמואל לתשומת ליבך
-
@יוסי-מחשבים אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
@אהרן-שובקס אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
@יוסי-מחשבים אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
@אלישי אמר בהאתר של IDM מסרב להתחבר:
(משום מה אני לא מצליח להעלות קבצים לאתר, ככה זה אצל כולם?)
אני מצליח כנראה שזה יותר מ11000 קילו בייט
עכשיו ניסיתי להעלות קובץ של 6 מ"ב וזה מה שהופיע:

אני ניסיתי עכשיו קובץ של 7 MB והצלחתי
-
@אלישי @יוסי-מחשבים שיניתי את קובץ hosts ועכשיו אני שוב פעם מנסה להתחבר לאתר ובפותר בעיות כתוב שחומת האש חסמה את הגישה. מה אני יכול לעשות?
@נשמה-בגוף התקנת את IDM עם התוכנה של ירון?
-
@יוסי-מחשבים כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
