בירור | בירור הבדלים בין סינונים
-
שאלה שלא נשאלה פה וממש חשוב לי לדעת בשביל הקצת רוחניות
אייפון
האם יש הבדלים בין הערסט לנטספארק/רימון?
האם הערסט קל לפריצה כמו שנטספארק קל לפריצה כמו שהבנתי?
כלומר או שהערסט בכלל ברמת סינון כמו הדרן וכאלה
אשמח לתשובות ... -
שאלה שלא נשאלה פה וממש חשוב לי לדעת בשביל הקצת רוחניות
אייפון
האם יש הבדלים בין הערסט לנטספארק/רימון?
האם הערסט קל לפריצה כמו שנטספארק קל לפריצה כמו שהבנתי?
כלומר או שהערסט בכלל ברמת סינון כמו הדרן וכאלה
אשמח לתשובות ... -
@נמשכת-אשריך הערסט ונטספארק ורימון זה אותה טכנולוגיה ככל הידוע לי.
גם נטסאפרק אם מתקינים נכון מאוד קשה לפריצה.@מישהו12 השאלה איזה פרופיל כל חברה בונה
אולי הערסט בנו פרופיל יותר קשוח -
@מישהו12 השאלה איזה פרופיל כל חברה בונה
אולי הערסט בנו פרופיל יותר קשוח@נמשכת-אשריך כתב בבירור | בירור הבדלים בין סינונים:
@מישהו12 השאלה איזה פרופיל כל חברה בונה
אולי הערסט בנו פרופיל יותר קשוחאם זה אותו טכנלוגיה אז מבחינת פריצה זה אותו דבר
-
@מישהו12 השאלה איזה פרופיל כל חברה בונה
אולי הערסט בנו פרופיל יותר קשוח@נמשכת-אשריך כתב בבירור | בירור הבדלים בין סינונים:
אולי הערסט בנו פרופיל יותר קשוח
אולי מבחינת סינון תוכן (כלומר, בנטספארק אתר X פתוח ובהערסט חסום) אבל מבחינת הפריצה - אותו דבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות