אני רוצה לחסום wifi לפוקט 2
-
שלום וברכה אני מחפש אפשרות להוריד או לחסום את ה WIFI לפוקט 2 יש למישהו אולי תתוכנה לזה? תודה רבה
-
@יוני אמר באני רוצה לחסום wifi לפוקט 2:
שלום וברכה אני מחפש אפשרות להוריד או לחסום את ה WIFI לפוקט 2 יש למישהו אולי תתוכנה לזה? תודה רבה
לעשות רוט ולמחוק קובץ
system/bin/wpa_supplicant
הפעלה מחדשניתן גם להוריד את הנגד שלו כמצוין (התקבל @מאאוטנט)

-
@יוני אמר באני רוצה לחסום wifi לפוקט 2:
שלום וברכה אני מחפש אפשרות להוריד או לחסום את ה WIFI לפוקט 2 יש למישהו אולי תתוכנה לזה? תודה רבה
לעשות רוט ולמחוק קובץ
system/bin/wpa_supplicant
הפעלה מחדשניתן גם להוריד את הנגד שלו כמצוין (התקבל @מאאוטנט)

@nrs אמר באני רוצה לחסום wifi לפוקט 2:
@יוני אמר באני רוצה לחסום wifi לפוקט 2:
שלום וברכה אני מחפש אפשרות להוריד או לחסום את ה WIFI לפוקט 2 יש למישהו אולי תתוכנה לזה? תודה רבה
לעשות רוט ולמחוק קובץ
system/bin/wpa_supplicant
הפעלה מחדשניתן גם להוריד את הנגד שלו כמצוין (התקבל @מאאוטנט)

ניסיתי אבל אחרי זה איך אפשר להחזיר????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות