בירור | בירור על חברת הסינון 'הערסט'-אייפון
-
ברצוני לדעת על חברת ההגנה הערסט של אייפונים
האם זה סינון בסגנון הדרן וכאלה
והכי חשוב האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנה או יותר מכל הגנה
בקיצור אשמח לדעת הכל על ההגנה
בתודה מראש! -
ברצוני לדעת על חברת ההגנה הערסט של אייפונים
האם זה סינון בסגנון הדרן וכאלה
והכי חשוב האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנה או יותר מכל הגנה
בקיצור אשמח לדעת הכל על ההגנה
בתודה מראש! -
@צדיק-תמים כבר ראיתי את זה
לא מצאתי 'ם תשובה האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנה -
@צדיק-תמים כבר ראיתי את זה
לא מצאתי 'ם תשובה האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנהפוסט זה נמחק! -
@צדיק-תמים כבר ראיתי את זה
לא מצאתי 'ם תשובה האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנה@נמשכת-אשריך כתב בבירור | בירור על חברת הסינון 'הערסט'-אייפון:
@צדיק-תמים כבר ראיתי את זה
לא מצאתי 'ם תשובה האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנהhttps://www.prog.co.il/threads/אייפון-עם-סינון-הערסט.756910/#post-11892214
-
@נמשכת-אשריך כתב בבירור | בירור על חברת הסינון 'הערסט'-אייפון:
@צדיק-תמים כבר ראיתי את זה
לא מצאתי 'ם תשובה האם זה תוקע את המכשיר ברמה של כל הגנהhttps://www.prog.co.il/threads/אייפון-עם-סינון-הערסט.756910/#post-11892214
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות