בקשת מידע | אפליקצית הדפסה ללא ווי פי
-
שלום האם מישהו מכיר אפליקצית הדפסה לא דרך ווי פי אלא דרך USB
יש לי נגן אנדרואיד ללא ווי פי
ואני מעונין להדפיס קבצים
תודה רבה -
@חכם-בלילה
ראיתי אך אין לי דרך להוריד ולהעלות
כאן@השטיגניסט
תודה רבה
אבל גם אני לא יכול להוריד אם יש מישהו שיכול להוריד בתודה מראש -
@השטיגניסט
תודה רבה
אבל גם אני לא יכול להוריד אם יש מישהו שיכול להוריד בתודה מראש -
@השטיגניסט
תודה רבה
אבל גם אני לא יכול להוריד אם יש מישהו שיכול להוריד בתודה מראש -
@חכם-בלילה אני יוכל במוצאי שבת
@השטיגניסט עשיתי חיפוש בפורום מצאתי את מה שהבאת לי להורדה כאן
https://mitmachim.top/topic/38121/בירור-יש-איך-להדפיס-דרך-שתף-באפליקציה
והנה האפליקציה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1648981632539-yos-nokoprint-v4.5.3-premium-הדפסת-מסמכים.apk
תודה רבה עזרת לי מאד -
@השטיגניסט עשיתי חיפוש בפורום מצאתי את מה שהבאת לי להורדה כאן
https://mitmachim.top/topic/38121/בירור-יש-איך-להדפיס-דרך-שתף-באפליקציה
והנה האפליקציה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1648981632539-yos-nokoprint-v4.5.3-premium-הדפסת-מסמכים.apk
תודה רבה עזרת לי מאד@חכם-בלילה יש לך אפליקציה שמסתיימת בJAR?
-
@חכם-בלילה יש לך אפליקציה שמסתיימת בJAR?
-
@חכם-בלילה תודה
-
@חכם-בלילה תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות