בירור | דפדפן בעברית
-
@ועד
קישור להוריד התקנה חדשה בעברית יעזור??
https://www.mozilla.org/he/firefox/all/#product-desktop-release -
@ועד
קישור להוריד התקנה חדשה בעברית יעזור??
https://www.mozilla.org/he/firefox/all/#product-desktop-release -
@ועד אם על המלך טוב וטוב אני בעיניו, אולי תוכל לעזור לי גם היכן ניתן לעשות "תרגם" כמו שיש בדפדפן כרום, כאשר יש אנגלית יש אופציה של סמן ימני בעכבר למעלה ואז יש תרגום, היכן יש בדפדפן זה?
@ועד
א. כשאתה רוצה לבקש ממישהו משהו אתה צריך לתייג אותו או ללחות על תגובה מתחת לפוסט שהוא כתב
ב. הנה קישור https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/traduzir-paginas-web/
בהצלחה -
@ועד
א. כשאתה רוצה לבקש ממישהו משהו אתה צריך לתייג אותו או ללחות על תגובה מתחת לפוסט שהוא כתב
ב. הנה קישור https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/traduzir-paginas-web/
בהצלחה -
@יעקב-מ-פינס א. מה נקרא "לתייג"? [סליחה על הבורות שלי]
ב. עשיתי הורדה בקישור ששלחת, אך היכן אני מוצא את האפשרות של תרגום? -
ו ועד סימן נושא זה כשאלה ב
-
ו ועד סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יעקב-מ-פינס א. מה נקרא "לתייג"? [סליחה על הבורות שלי]
ב. עשיתי הורדה בקישור ששלחת, אך היכן אני מוצא את האפשרות של תרגום?@ועד
הייתי ממליץ לך לקרוא את המדריך לשימוש בפורום -
@יעקב-מ-פינס א. מה נקרא "לתייג"? [סליחה על הבורות שלי]
ב. עשיתי הורדה בקישור ששלחת, אך היכן אני מוצא את האפשרות של תרגום?לתייג פירושו לקרוא למישו ע"י שמקשים את סימן השטרודל ואז את השם שלו כמופיע באתר.
לדוג' @ועד ראית שקיבלת התראה שמיהו הזכיר אותך?
ככה יקבל כל מתוייג שתתייג אותו...וסתם שאלה 115 מוניטין ואתה לא יודע מה זה לתייג???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות