בקשת מידע | פריצה תמידית לוינדוס 10
-
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמח -
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמח@שמעון-ניסים כתב בבקשת מידע | פריצה תמידית לוינדוס 10:
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמחתשבית אנטי ווירוס.
תוריד את הקובץ הבא.
KMS_VL_ALL_AIO_49.1.zip סיסמה לחילוץ 1234
תפתח ותלחץ 2. (בלחיצה על 2 זה פורץ גם את הווינדוס וגם את האופיס, עם רישיון שמתחדש כל 180 יום)
יש להמתין כמה שניות עד שמסיים לרוץ, וזה פרוץ לצמיתות.
בהצלחה!! -
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמח@dfhzrhree בקשה | מפתח מוצר של WIN11
לדעתי זה יותר יעיל -
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמח@שמעון-ניסים כתב בבקשת מידע | פריצה תמידית לוינדוס 10:
שלום לכולם
היתקנתי וידוס10 ולא מצליח לפרוץ אשמח לקבל פריצה תמידית כלומר שלא כל שבוע צריך לפרוץ שוב
תודה ופורים שמחhttps://mitmachim.top/post/62760
תקרא את החלק הראשון שמדבר על וינדוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות