לגבי האפשרות הדש שאפשר לשלוח צינותקים ללא עלות של יחידות.
-
אם הגדירו רשימת צינתוקים למשל 1111 אז אם משנים את המספר אז כל הרשומים צריכים להירשם עוד פעם לקבל צינתוקים כי הם נרשמו רק לרשימה 1111 ולא לחדש.
השאלה אם אני מחזיר את מספר הרשימה בחזרה ל-1111 האם נשארים הרשומים שמה או שכל הרשימה נמחקה (דהיינו שאם מישהו נרשם לרשימה 1111 אז במערכת הוא כבר רשום ומתי שאני עושה שליחת צינתוק לרשימה 1111 זה יצנתק לו או שהרשימה היא ברמת השלוחה ואם אני משנה משהו אז הכל נמחק?!) -
אם הגדירו רשימת צינתוקים למשל 1111 אז אם משנים את המספר אז כל הרשומים צריכים להירשם עוד פעם לקבל צינתוקים כי הם נרשמו רק לרשימה 1111 ולא לחדש.
השאלה אם אני מחזיר את מספר הרשימה בחזרה ל-1111 האם נשארים הרשומים שמה או שכל הרשימה נמחקה (דהיינו שאם מישהו נרשם לרשימה 1111 אז במערכת הוא כבר רשום ומתי שאני עושה שליחת צינתוק לרשימה 1111 זה יצנתק לו או שהרשימה היא ברמת השלוחה ואם אני משנה משהו אז הכל נמחק?!)@חנון-המרבה אמר בלגבי האפשרות הדש שאפשר לשלוח צינותקים ללא עלות של יחידות.:
השאלה אם אני מחזיר את מספר הרשימה בחזרה ל-1111 האם נשארים הרשומים שמה או שכל הרשימה נמחקה
נשאר הרשימה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות