בירור | איך אפשר למחוק דפדפן מנוקיה 800?
-
יש לי נוקיה 800 שאני רוצה למחוק לה את הדפדפן (את הגלישה) אבל להשאיר את הרשת (לווצאפ נניח)
אפשרי?@שש66 אפשרי במצב מפתחים עם adb (בהנחה שמערכת ההפעלה היא kaios)
-
@שש66 אפשרי במצב מפתחים עם adb (בהנחה שמערכת ההפעלה היא kaios)
@web_master היא כן
איזה פקודה צריך??? -
@web_master היא כן
איזה פקודה צריך???@שש66 האם יש לך כבר adb והרשאות root?
-
@שש66 האם יש לך כבר adb והרשאות root?
@web_master
adb כן
root לא -
@web_master
adb כן
root לא@שש66 הדרך הכי קלה היא להתקין את האפליקציה wallace toolbox באמצעות פיירפוקס web ide (או palemoon)
קישור ל פיירפוקס https://archive.mozilla.org/pub/firefox/releases/52.9.0esr/win64/en-US/Firefox Setup 52.9.0esr.exe
יש כאן מדריך https://mitmachim.top/topic/35544/מדריך-שינוי-imei-והסרת-אפלקציות-ב-kaios-נוקיה-2720-800
אם אתה צריך עוד עזרה תעדכן -
@שש66 הדרך הכי קלה היא להתקין את האפליקציה wallace toolbox באמצעות פיירפוקס web ide (או palemoon)
קישור ל פיירפוקס https://archive.mozilla.org/pub/firefox/releases/52.9.0esr/win64/en-US/Firefox Setup 52.9.0esr.exe
יש כאן מדריך https://mitmachim.top/topic/35544/מדריך-שינוי-imei-והסרת-אפלקציות-ב-kaios-נוקיה-2720-800
אם אתה צריך עוד עזרה תעדכן -
@web_master זה תלוי מאוד בגרסת הקושחה.
איזו גרסת קושחה יש לך, @שש66 ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות