בקשת מידע | התקנת wsa ללא כניסה לחשבון מייקרוסופט
-
מישהו יודע איך אפשר להתקין ללא כניסה
התקנתי פעם אחת והוא לא דרש ממני להיכנס, והשבוע עשיתי איפוס למחשב ובהתקנה הוא דורש ממני
נ.ב. החלפתי את המערכת מפרו לאדיוקישן יכול להיות שזה גורם לכך? -
מישהו יודע איך אפשר להתקין ללא כניסה
התקנתי פעם אחת והוא לא דרש ממני להיכנס, והשבוע עשיתי איפוס למחשב ובהתקנה הוא דורש ממני
נ.ב. החלפתי את המערכת מפרו לאדיוקישן יכול להיות שזה גורם לכך?@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת wsa ללא כניסה לחשבון מייקרוסופט:
מישהו יודע איך אפשר להתקין ללא כניסה
התקנתי פעם אחת והוא לא דרש ממני להיכנס, והשבוע עשיתי איפוס למחשב ובהתקנה הוא דורש ממני
נ.ב. החלפתי את המערכת מפרו לאדיוקישן יכול להיות שזה גורם לכך? -
@אני-אני-אני כתב בבקשת מידע | התקנת wsa ללא כניסה לחשבון מייקרוסופט:
מישהו יודע איך אפשר להתקין ללא כניסה
התקנתי פעם אחת והוא לא דרש ממני להיכנס, והשבוע עשיתי איפוס למחשב ובהתקנה הוא דורש ממני
נ.ב. החלפתי את המערכת מפרו לאדיוקישן יכול להיות שזה גורם לכך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות