בעיה | התקנת אפליקציות
-
מישהו יודע מה הפיתרון לכך שהמחשב לא תומך את התוכנה של אמזון להתקנת אפליקציות בווינווס 11?
עשיתי התקנה על מחשב לא תומך, ועכשיו זה לא מסכים להתקין!
יש דרך לעקוף את זה? -
מישהו יודע מה הפיתרון לכך שהמחשב לא תומך את התוכנה של אמזון להתקנת אפליקציות בווינווס 11?
עשיתי התקנה על מחשב לא תומך, ועכשיו זה לא מסכים להתקין!
יש דרך לעקוף את זה?@חובבן-מקצועי כתב בבעיה | התקנת אפליקציות:
מישהו יודע מה הפיתרון לכך שהמחשב לא תומך את התוכנה של אמזון להתקנת אפליקציות בווינווס 11?
עשיתי התקנה על מחשב לא תומך, ועכשיו זה לא מסכים להתקין!
יש דרך לעקוף את זה?מסתמא אתה מתכוון לWSA
תחפש בפורום את המדריך להתקנת WSA ותוריד משם את קובץ ההתקנה ותעבוד לפי ההוראות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות