בקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי)
-
יש לי מותקן במחשב פרויקט השו"ת גירסה 29 +
התקנה חוקית במקום רכישה של און קיכרגע אני מעוניין להעבירה למחשב החדש
לשם כך יצרתי קשר עם פרויקט השו"ת
ואמרו לי שם שבכדי להפעיל את התוכנה במחשב החדש
עלי להסיר את התוכנה מהמחשב הישן.עד כאן הכל הגיוני
אלא ששאלתי אותו איך להסיר את התוכנה הישנה?
האם אני מקבל קוד הסרה שמאמת את זה שאכן הסרתי?ענה לי - תסיר רגיל כמו שמסירים תוכנה מהמחשב
אז המשכתי לשאול - מי מגלה למחשב החדש שהסרתי את התוכנה?
הוא לא הבין את השאלה שלי, ורק חזר ואמר (בעצבים מרובים וכעס גדול)
אתה לא תצליח להתקין במחשב החדש אם לא תסיר את התוכנה מהמחשב הישן.
אתה צריך להסיר מהמחשב הישן, ואח"כ להתקין מחדש עם הסיסמה שהביאו לך בהתקנה הקודמת.
ואני פשוט לא מצליח להבין, מה נותן אימות שאכן הורדתי את התוכנה הישנה?
כמה שניסיתי לקבל תשובה זה רק עיצבן את הנציג שאני מבזבז לו את הזמן
ויפסיק לשאול שאלות, זה ככה וזהו!אז מישהו יודע?
-
@106 כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@בן-דוד דבר ראשון תנסה להתקין בלי להסיר את הישן, אם יהיה בעיות תשאל שוב...
כבר הסרתי וכבר התקנתי אין לי דרך לבדוק, אלא א"כ סתם בשביל הספורט ובשביל הבדיקה להתקין שוב במחשב הישן.
@eitcok-grafik כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@בן-דוד עד שלא תאמר להם שהסרת הם לא יפתחו לך את הפונקציה של איקטוב מחדש..
הוא לא שאל אותי בשום שלב של השיחה איך קוראים לי
-
@eitcok-grafik כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@בן-דוד הטלפון/המייל אמור להיות מזוהה אצלם.
איך קיבלת את קוד האיקטוב?השתמשתי עם הקוד שקיבלתי להתקנה הקודמת
@1122קובי כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@בן-דוד מהיכרות קטנה איתם נראה לי שאין להם באמת דרך לדעת אלר הם סתם אומרים את זה
אז איך השוק לא מוצף מזה?
-
@בן-דוד כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
הוא לא הבין את השאלה שלי, ורק חזר ואמר (בעצבים מרובים וכעס גדול)
אפשר להבין
זה מבוסס על אמינות מסויימת
לדוג' בעת תקלה או עדכון בו הם שולחים אונקי חדש, הם מבקשים להחזיר תוך 15 יום את הקודם ולא - תפסק התמיכה והעדכונים העתידיים.
הסיכוי שהם אכן בודקים אם כל אחד החזיר הוא אפסי, הלקוח בקלות יוכל להאשים את דואר ישראל הידוע באמינותו, אלא מאי? אמינות, הגינות, יושרה, זה מה שהם מצפים מכל צורבא דרבנן שמתעסק איתם. -
@אביי כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@1122קובי ייתכן בהחלט שבמהלך ההסרה נשלחת קריאה לשרת כלשהו עם פרטי האיקטוב...
לצורך כך המחשב חייב להיות מחובר לאינטרנט בעת הסרה, לא?
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
@בן-דוד כתב בבקשת מידע | מישהו יודע להסביר לי את זה? (פרויקט השו"ת הנציג שלהם לא ידע להסביר לי):
הוא לא הבין את השאלה שלי, ורק חזר ואמר (בעצבים מרובים וכעס גדול)
אפשר להבין
זה מבוסס על אמינות מסויימת
לדוג' בעת תקלה או עדכון בו הם שולחים אונקי חדש, הם מבקשים להחזיר תוך 15 יום את הקודם ולא - תפסק התמיכה והעדכונים העתידיים.
הסיכוי שהם אכן בודקים אם כל אחד החזיר הוא אפסי, הלקוח בקלות יוכל להאשים את דואר ישראל הידוע באמינותו, אלא מאי? אמינות, הגינות, יושרה, זה מה שהם מצפים מכל צורבא דרבנן שמתעסק איתם.קצת אופטימי מידי
לא חסר אנשים שמחפשים בכל דרך להשיג גם את התוכנה הנ"ל בצורה עקיפה
ובפרט שענין של הסרה עם קוד אימות הסרה הוא לא דבר נדיר, ולפלא שהוא לא יהיה קיים אצלם באופן כזה או אחר