בקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?
-
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד כי הם רוצים שתחדש את הרשיון
ולעדכן גםלמה לחדש?
בסה"כ לפני 4 חודשים י"ג חשון -
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד איך הפעלת את ווינדווס 11
שדרוג מווינדוס 10
-
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד איך הפעלת את ווינדווס 11
שדרוג מווינדוס 10
-
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד מי עשה לך את זה או שאתה עשית
אבל מאיפה איך כמה למה???מערכת ווינדוס הציעה לי לשדרג מווינדוס 10 לווינדוס 11
אני עשיתי -
@השטיגניסט כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד מי עשה לך את זה או שאתה עשית
אבל מאיפה איך כמה למה???מערכת ווינדוס הציעה לי לשדרג מווינדוס 10 לווינדוס 11
אני עשיתי -
@בן-דוד גם לי לפני כמה ימים זה התחיל להתריע המון אז פשוט פרצתי
אבל לגופו של עניין צריך לבדוק אולי זה מגמה כזאת שכל הרישיונות נגמרו?! -
@איש-אמת כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד גם לי לפני כמה ימים זה התחיל להתריע המון אז פשוט פרצתי
אצלי לא עזר גם לפרוץ, ההודעה הזאת ממשיכה
-
@בן-דוד
תשבית אנטיוירוס
תוריד kms-vl-all_aio-48.zip
תחלץ
תפעיל
תלחץ על 2@Yanky כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד kms-vl-all_aio-48.zip
תשבית אנטיוירוס
תוריד
תחלץ
תפעיל
תלחץ על 2היה לי גירסה 47 הפעלתי אותה
זה מה שרשום לי

-
@Yanky כתב בבקשת מידע | הודעה על רשיון הולך להיגמר?:
@בן-דוד kms-vl-all_aio-48.zip
תשבית אנטיוירוס
תוריד
תחלץ
תפעיל
תלחץ על 2היה לי גירסה 47 הפעלתי אותה
זה מה שרשום לי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות