בעיה | וורד עם באג
-
למישהו מושג הסיבה שכל מסמך שאני פותח קופץ חלונית של שחזור נתונים, דבר שלא היה לפני כן, מה הבעיה שאוכל לתקן
@יצחק-מאיר
כראה קרס לך המחשב או משהו דומה ו-וורד שמר מסמכים שהוא רוצה שתטפל בהם
עד שלא תטפל בהם ותחליט אם לשמור או להעיף את הקבצים שנשמרו אוטומטית החלונית תמשיך לקפוץ לך -
@יצחק-מאיר
כראה קרס לך המחשב או משהו דומה ו-וורד שמר מסמכים שהוא רוצה שתטפל בהם
עד שלא תטפל בהם ותחליט אם לשמור או להעיף את הקבצים שנשמרו אוטומטית החלונית תמשיך לקפוץ לך@pcinfogmach תודה
ואיך אדע לאיזה מסמכים יש בעיה -
@pcinfogmach תודה
ואיך אדע לאיזה מסמכים יש בעיה@יצחק-מאיר
מה שמופיע בחלונית השחזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות