באג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום
-
יש לי כרטיס 16 שלא נקלט בשום מכשיר מישהו יודע מה לעשות, או לזרוק אותו וזהו?
-
יש לי כרטיס 16 שלא נקלט בשום מכשיר מישהו יודע מה לעשות, או לזרוק אותו וזהו?
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
יש לי כרטיס 16 שלא נקלט בשום מכשיר מישהו יודע מה לעשות, או לזרוק אותו וזהו?
אם שווה לך לשלם ע"ז צור איתי קשר במייל.
-
יש לי כרטיס 16 שלא נקלט בשום מכשיר מישהו יודע מה לעשות, או לזרוק אותו וזהו?
@צייר-מקצועי תנסה לבדוק אם R-STUDIO ג"כ לא קורא אותו [יש R-STUDIO להורדה כאן בפורום, תעשה חיפוש]
-
@צייר-מקצועי תסתכל היטב שהוא לא שבור, קורה.
-
@מיישה ו--- הפוסט 150 מוקדש לך...
לא, הוא לא שבור@צייר-מקצועי למרות הציניות
הבדיקה במיקרו SD צריכה להעשות תחת זכוכית מגדלת
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..) -
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
מה זה אמור להביע
לא הבנתי את דבריך, כבוד המורה...
באיזה הקשר ציינת שהפוסט ה150 מוקדש לי?@מיישה שום הקשר, סתם זה כדרכם של המתפתחים...
-
@צייר-מקצועי למרות הציניות
הבדיקה במיקרו SD צריכה להעשות תחת זכוכית מגדלת
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..)@eitcok-grafik כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..)
?
-
@eitcok-grafik כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..)
?
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
@eitcok-grafik כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..)
?
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
@מיישה ו--- הפוסט 150 מוקדש לך...
..
-
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
@eitcok-grafik כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
(ובבקשה-אל תקדיש לי פוסט זה מסבך אותי עם מס הכנסה..)
?
@צייר-מקצועי כתב בבאג | כרטיס מיקרו שלא נקלט בכלום:
@מיישה ו--- הפוסט 150 מוקדש לך...
..
-
@פרוטון-יקינטון אפשר קישור לזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות