בעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות
-
@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
@שמואל-ש
פשוט תכתוב את המילה tasksel בשורת הפקודה ותבחר ב webminכמדומני זה תלוי בעת התקנת השרת איזה תצורה בחרת
זה לא מגיע תמיד
שבוחרים שרת ריק בלי תוספות אין גם וובמין@A0533057932 בחרתי אכן בשרת ריק והתקנתי וובמין אח"כ.
@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
ע"י כניסה לtasksel
בשרת? או שאפשר גם מהמחשב האישי? כי אני כרגע מנהל אותו מהמחשב האישי ע"י התחברות לקונטבו.
ומה עושים למעשה? למה אכן אני לא מצליח להיכנס לתיקיות???
-
@A0533057932 בחרתי אכן בשרת ריק והתקנתי וובמין אח"כ.
@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
ע"י כניסה לtasksel
בשרת? או שאפשר גם מהמחשב האישי? כי אני כרגע מנהל אותו מהמחשב האישי ע"י התחברות לקונטבו.
ומה עושים למעשה? למה אכן אני לא מצליח להיכנס לתיקיות???
@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
גם מהמחשב האישי
עם טרמינל מרוחק
איך אתה מתחבר כרגע?
איך אתה מריץ פקודות ע"י איזה תוכנה? -
@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
גם מהמחשב האישי
עם טרמינל מרוחק
איך אתה מתחבר כרגע?
איך אתה מריץ פקודות ע"י איזה תוכנה?@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
איך אתה מריץ פקודות ע"י איזה תוכנה?
ב CMD מהמחשב שלי-מתחבר לקונטבו ואז עובד
-
@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
גם מהמחשב האישי
עם טרמינל מרוחק
איך אתה מתחבר כרגע?
איך אתה מריץ פקודות ע"י איזה תוכנה?@אהרן-שובקס אתה מתכווין לזה

?
-
@אהרן-שובקס אתה מתכווין לזה

?
@שמואל-ש
כן בדיוק. -
@שמואל-ש
כן בדיוק.@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
ומה עושים למעשה? למה אכן אני לא מצליח להיכנס לתיקיות???
-
@שמואל-ש
כן בדיוק.@אהרן-שובקס ומה זה שם? אני יכול שם פשוט להתקין משם את WEBMIN לבד?
והוא מתקין רק את WEBMIN או שהוא מתקין את כל הסביב (גם תעודת אבטחה וכדו')? -
@אהרן-שובקס ומה זה שם? אני יכול שם פשוט להתקין משם את WEBMIN לבד?
והוא מתקין רק את WEBMIN או שהוא מתקין את כל הסביב (גם תעודת אבטחה וכדו')?@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
גם תעודת אבטחה
יש לך דומיין?
וחוץ מזה לי לא איכפת שזה http -
@שמואל-ש כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
גם תעודת אבטחה
יש לך דומיין?
וחוץ מזה לי לא איכפת שזה http@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
יש לך דומיין?
לי לא-אני משתמש בכתובת IP
אבל מישהו הקצה לי דומיין לגישה לניהול.אבל בעיקרון הוא שם?
ומה לגבי הבעיה בניהול תיקיות?
-
@שמואל-ש
פשוט תכתוב את המילה tasksel בשורת הפקודה ותבחר ב webmin@אהרן-שובקס כתב בבעיה | קניתי שרת בקונטבו, ובניהול קבצים אני לא מצליח להיכנס לתיקיות:
@שמואל-ש
פשוט תכתוב את המילה tasksel בשורת הפקודה ותבחר ב webminזה סך הכל דרך להתקין - וזה לא קשור לקונטאבו
אני אישית מעדיף להתקין ולהגדיר ידנית דברים שאני יודע להתנהל מולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות