בקשת מידע | אם יש תחליף למגע
-
האם אפשר לפתוח נעילת מסך דרך לחיצה על איזה כפתור ללא צורך בהחלקה של האצבע על המסך?
וכן האם אפשר בשיומי חצי טאצ לשים אותו על רטט או שקט מבלי החלקת אצבע אלא דרך מקשים? -
האם אפשר לפתוח נעילת מסך דרך לחיצה על איזה כפתור ללא צורך בהחלקה של האצבע על המסך?
וכן האם אפשר בשיומי חצי טאצ לשים אותו על רטט או שקט מבלי החלקת אצבע אלא דרך מקשים? -
@יוסי-דהן כתב בבקשת מידע | אם יש תחליף למגע:
לשים אותו על רטט או שקט
גם כן אפשרי בהחלט על ידי לחיצה על סולמית ארוך.
אמנם זה כבר יותר שייך לגירסא שלך. מטעמי נוחות, הרבה מפתחים שינו את המקש הזה לדברים אחרים. אז נסה ותדע, בהצלחה... -
@יוסי-דהן כתב בבקשת מידע | אם יש תחליף למגע:
לשים אותו על רטט או שקט
גם כן אפשרי בהחלט על ידי לחיצה על סולמית ארוך.
אמנם זה כבר יותר שייך לגירסא שלך. מטעמי נוחות, הרבה מפתחים שינו את המקש הזה לדברים אחרים. אז נסה ותדע, בהצלחה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות