בירור | אין אפשרות לפתוח מייל בלי הודעת sms?
-
@משה-מזרחי תודה על העזרה
אני מעדיף לדעת עם יש אפשרות לדעת מה המספר של הסמס של הסטיק שלי
או אם יש אפשרות פתיחת מייל בלי סמס -
@משה-מזרחי תודה על העזרה
אני מעדיף לדעת עם יש אפשרות לדעת מה המספר של הסמס של הסטיק שלי
או אם יש אפשרות פתיחת מייל בלי סמס@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | אין אפשרות לפתוח מייל בלי הודעת sms?:
אני מעדיף לדעת עם יש אפשרות לדעת מה המספר של הסמס של הסטיק שלי
הכי פשוט לדבר עם החברת תקשורת
-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | אין אפשרות לפתוח מייל בלי הודעת sms?:
אני מעדיף לדעת עם יש אפשרות לדעת מה המספר של הסמס של הסטיק שלי
הכי פשוט לדבר עם החברת תקשורת
@משה-מזרחי בררתי ומצאתי
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | אין אפשרות לפתוח מייל בלי הודעת sms?:
אני מעדיף לדעת עם יש אפשרות לדעת מה המספר של הסמס של הסטיק שלי
הכי פשוט לדבר עם החברת תקשורת
-
ניסיתי לפתוח מייל חדש ולא נותן לי לפתוח בלי לקבל הודעת sms.
אין לי אפשרות לקבל הודעות
השאלה אם יש אפשרות דרך המחשב לקבל sms חינם?@החפץ-בעילום-שם-0
סליחה על שאלת ''תם'' אבל מה פתאום גוגל דורש סיסמא בsms???
פתחתי מייל שבוע שעבר בלי סמס בקלי קלות... -
@החפץ-בעילום-שם-0
סליחה על שאלת ''תם'' אבל מה פתאום גוגל דורש סיסמא בsms???
פתחתי מייל שבוע שעבר בלי סמס בקלי קלות...@אזולאי
זה לפי כריזה של הגוגל, לפעמים צריך סיסמה ולפעמים לא
אולי זה תלוי אם כבר פתחתה מייל פעם-אבל אני לא יודע -
ניסיתי לפתוח מייל חדש ולא נותן לי לפתוח בלי לקבל הודעת sms.
אין לי אפשרות לקבל הודעות
השאלה אם יש אפשרות דרך המחשב לקבל sms חינם?@החפץ-בעילום-שם-0
לא אמור להיות ככה !!!
פתחתי כמה אף פעם לא ביקש ממני -
מ מילר התייחס לנושא זה ב
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות