בקשת מידע | איך אפשר לעשות קישור בC2 לישום בלי הורדה?
-
@HGEC-2 כתב בבקשת מידע | איך אפשר לעשות קישור בC2 לישום בלי הורדה?:
יש למשהו מושג אם אפשר לעשות קישור באנשי קשר לישום ע"י file:/c וכו' בלי שיתבצע הורדה?
אין אפשרות.
אבל זכור לי שאם אתה יוצר קובץ jad עם גירסא נמוכה יותר, הוא שואל אותך אם לעדכן לחדש, ומעביר אותך ליישום, ככה כל פעם, והוא לא יוצר מחדש את היישום. -
@HGEC-2 כתב בבקשת מידע | איך אפשר לעשות קישור בC2 לישום בלי הורדה?:
יש למשהו מושג אם אפשר לעשות קישור באנשי קשר לישום ע"י file:/c וכו' בלי שיתבצע הורדה?
https://mitmachim.top/topic/377/יישומים-יצירת-קישור-ל-יישומים-שלי-בנוקיה-208-כשר/3
-
H HGEC 2 סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות