בקשה | האם יש מדריך ללמידה איך מרכבים מחשב נייח מאפס בפורום?
-
האם יש מדריך ללמידה איך מרכבים מחשב נייח מאפס בפורום?
אני רוצה להרכיב מחשב אהל נתקע בחוסר התאמות בין לוח אם וזיכרון וכו' האם יש כאן איך ללמוד את זה? -
האם יש מדריך ללמידה איך מרכבים מחשב נייח מאפס בפורום?
אני רוצה להרכיב מחשב אהל נתקע בחוסר התאמות בין לוח אם וזיכרון וכו' האם יש כאן איך ללמוד את זה? -
ראה מאמר שכתבתי בנושא (מצורף מדריך מוסרט להרכבה)
(נכתב בפורום פרוג) -
ראה מאמר שכתבתי בנושא (מצורף מדריך מוסרט להרכבה)
(נכתב בפורום פרוג) -
@big-boy תשמע, כרגע קראתי את המאמר ואתה כותב מדהים!!!
אני מאוד אשמח אם תעבור לכתוב הפורום את המאמרים זה יתן לך הרבה יותר חשיפה
ועוד שאלה קטנה: היית בCES? כי צריך הזמנה מיוחדת או שסיכמת את התערוכה מסרטונים -
@big-boy תשמע, כרגע קראתי את המאמר ואתה כותב מדהים!!!
אני מאוד אשמח אם תעבור לכתוב הפורום את המאמרים זה יתן לך הרבה יותר חשיפה
ועוד שאלה קטנה: היית בCES? כי צריך הזמנה מיוחדת או שסיכמת את התערוכה מסרטונים -
@גגגג כתב בבקשה | האם יש מדריך ללמידה איך מרכבים מחשב נייח מאפס בפורום?:
ועוד שאלה קטנה: היית בCES? כי צריך הזמנה מיוחדת או שסיכמת את התערוכה מסרטונים

@big-boy מאמר יפה בהחלט, נשמח לקבל עוד קצת מהטוב הזה.
-
@big-boy כתב בבקשה | האם יש מדריך ללמידה איך מרכבים מחשב נייח מאפס בפורום?:
@KINGYOS פה או בפרוג ?

פה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות