מדריך | הפעלת אפליקציית אירפודס גם כשהיא מכובה
-
יש לכם את האפליקציה של @YKINGSMART פה?
ואתם רוצים שיקפוץ לכם גם אם היישום מכובה ולא נמצא ביישומים האחרונים?!
אז יאללה לעבודה!!
המדריך דורש רוט!!
ונלך לפי המדריך גם של @YKINGSMART האלוף!!
המדריך כמובן דורש רוט, באם אין לכם תעשו רוט קודם לפי המדריך כאן
בעיקרון המדריך קליל מאוד, אין צורך להסביר אותו, הכל בסרטון שהכנתי.
קודם כל תורידו את המודול הזה ושימו אותו באחסון (עדיף בהורדות)להתקין את זה דרך מגיסק
terminal_systemizer_v17.4.1.zipואז לכבות ולהדליק...
להתקין את האפליקציה
אמולטור-מסוף_1.0.70.apkלפתוח להקליד כל פעם שאני עובר לשורה הבא לעשות אנטר!
SU SYSTEMIZE 1לבחור את האפליקציה של האירפודס ואח"כ להקליד את המספר של האפליקציה
לדוגמה 5 ואח"כ אות Y
וזהו לכבות ולהדליק וזה עובד מנסיון!!!!
כל המדריך מגיע קרדיט רק ל @YKINGSMART שום ידע לא מגיע ממני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות