שאלה | עזרה בגיבוי לוואטספ
-
יש לי וואטספ על אמולטור ממו פליי ואני רוצה לעשות לוואטספ גיבוי ואין לי דרך לעשות את זה ע"י גוגל דרייב בגלל שאין אופציה לחבר שם חשבונות גוגל ( למרות שיש תעודת אבטחה מותקנת על האמולטור - זה נושא שלא קשור לפה) אז ראיתי שיש לחצן גיבוי בוואטספ שמגבה למכשיר עצמו , אבל אח"כ אני צריך להוציא משם את הקבצים ואני לא יודע איך יש גישה לשם , אם מישהו יכול לעזור לי בזה , או לתת דרך יותר קלה לגבות ת'וואטספ אני אשמח , תודה רבה
-
D DOVI 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי וואטספ על אמולטור ממו פליי ואני רוצה לעשות לוואטספ גיבוי ואין לי דרך לעשות את זה ע"י גוגל דרייב בגלל שאין אופציה לחבר שם חשבונות גוגל ( למרות שיש תעודת אבטחה מותקנת על האמולטור - זה נושא שלא קשור לפה) אז ראיתי שיש לחצן גיבוי בוואטספ שמגבה למכשיר עצמו , אבל אח"כ אני צריך להוציא משם את הקבצים ואני לא יודע איך יש גישה לשם , אם מישהו יכול לעזור לי בזה , או לתת דרך יותר קלה לגבות ת'וואטספ אני אשמח , תודה רבה
-
סליחה על ההקפצה אבל אני בדיוק גם נתקעתי עם אותה הבעיה, יש לי נוקס עם ווטסאפ ואני רוצה להעביר את הנוקס למחשב אחר ובווטסאפ עשיתי רק גיבוי מקומי (לא מצליח דרך דרייב) איפה אני מוצא את הגיבוי של הווטסאפ בנוקס ולאיפה אני צריך להכניס אותו במחשב החדש
אגב, הבנתי שבווינדוס 11 לא צריך אמולטור אלא אפשר להתקין ישירות, איך עושים את זה?
-
@ירוחם-לוי איך הסתדרת?
-
@ירוחם-לוי איך הסתדרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות