באג | באג בעת הוצאת וניתוק שיחה בF21 PRO
-
מישהו נתקל בבעיה שכאשר מנסים לחייג המכשיר כאילו נתקע לכמה שניות עד שמגיבללא קשר לקליטה
וכן כאשר מנסים לנתק שיחה באמצעות המקש אנד (ניתוק השיחה) השיחה לא תמיד מתנתקת?@ישראל88 כתב בבאג | באג בעת הוצאת וניתוק שיחה בF21 PRO:
מישהו נתקל בבעיה שכאשר מנסים לחייג המכשיר כאילו נתקע לכמה שניות עד שמגיבללא קשר לקליטה
וכן כאשר מנסים לנתק שיחה באמצעות המקש אנד (ניתוק השיחה) השיחה לא תמיד מתנתקת?נסה לנקות נתונים באפליקצייה טלפון, מניסיון זה עוזר...
-
@ישראל88 כתב בבאג | באג בעת הוצאת וניתוק שיחה בF21 PRO:
מישהו נתקל בבעיה שכאשר מנסים לחייג המכשיר כאילו נתקע לכמה שניות עד שמגיבללא קשר לקליטה
וכן כאשר מנסים לנתק שיחה באמצעות המקש אנד (ניתוק השיחה) השיחה לא תמיד מתנתקת?נסה לנקות נתונים באפליקצייה טלפון, מניסיון זה עוזר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות