בקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון
-
@שמואל-0 פנה אליי
@התקנת-סינונים כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@שמואל-0 פנה אליי
ומה אתה יכול לעשות תסביר פה אני גר כבר 20 + שנה באירופה מה אתה עושה?
-
@שמואל-0 פנה אליי
@התקנת-סינונים
איך ? -
@התקנת-סינונים כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@שמואל-0 פנה אליי
ומה אתה יכול לעשות תסביר פה אני גר כבר 20 + שנה באירופה מה אתה עושה?
-
@שמואל-0 פנה אליי
-
@התקנת-סינונים @FSHLOMO
אני יסביר לכם אני נוסע לכמה ימים בלבד !
ואני רוצה לדעת מה האפשרות הכי זולה ?
אני לא צריך (וגם לא רוצה) אינטרנט כל הזמן !
אני צריך שאני מזמין טיסה ומייל לפעמים וזהו !@שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח
-
@שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח
@התקנת-סינונים
שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
ואח"כ 29 ש"ח לחודש ! -
@התקנת-סינונים
שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
ואח"כ 29 ש"ח לחודש !@שמואל-0 נכון
-
@התקנת-סינונים
שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
ואח"כ 29 ש"ח לחודש !@שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון
-
@שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון
@התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית -
@התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמיתנכון לא צריך לשלם ח"פ
-
@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמיתנכון לא צריך לשלם ח"פ
-
@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@ברמן
אז בת'כלס מה יצא ?
שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!
אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי
@ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@ברמן
אז בת'כלס מה יצא ?
שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!
אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי
לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ? -
@ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@ברמן
אז בת'כלס מה יצא ?
שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!
אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי
לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ?@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:
@ברמן
אז בת'כלס מה יצא ?
שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!
אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי
לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ?שוויץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות