בקשת תוכנית -GRTPLAYER
-
אני מנסה להפעיל תוכנת [ GRTPLAYER [EXE והמחשב אומר שאין אפשרות להפעיל מאחר ש-VCL50.BPL חסר במחשב מישהו יודע מה עושים ?תודה מראש.
-
אני מנסה להפעיל תוכנת [ GRTPLAYER [EXE והמחשב אומר שאין אפשרות להפעיל מאחר ש-VCL50.BPL חסר במחשב מישהו יודע מה עושים ?תודה מראש.
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
אני מנסה להפעיל תוכנת [ GRTPLAYER [EXE והמחשב אומר שאין אפשרות להפעיל מאחר ש-VCL50.BPL חסר במחשב מישהו יודע מה עושים ?תודה מראש.
-
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
אני מנסה להפעיל תוכנת [ GRTPLAYER [EXE והמחשב אומר שאין אפשרות להפעיל מאחר ש-VCL50.BPL חסר במחשב מישהו יודע מה עושים ?תודה מראש.
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
-
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
חילצתי כמובן אך אא' להפעילה
-
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
חילצתי כמובן אך אא' להפעילה
@יהושע-זופניק בגלל האנטי וירוס??
-
@יהושע-זופניק בגלל האנטי וירוס??
@YAAKOVSAS מה זה קשור זה הגיע לי עם ציור של דף כאילו זה לא תוכנה
-
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
חילצתי כמובן אך אא' להפעילה
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER:
@אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה?
חילצתי כמובן אך אא' להפעילה
אי"צ להפעיל. רק להכניס לתוך התיקיה שממנה אתה מפעיל את הGRTPLAYER, ואז להפעיל את הGRTPLAYER.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות