בקשה | נגן עם התקנות
-
מ מוטי לוין סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מוטי-לוין
מישהו פה אמר פעם שאין על ''נגן סופרסטאר''
https://mexpressil.com/נגן-mp3-סופר-סטאר-החדש/ -
@מוטי-לוין יש לי M200 אני מאד ממליץ
-
@מוטי-לוין יש לי M200 אני מאד ממליץ
-
@עוף-החול @שושנה-קסומה המנגן לא מומלץ?
@מוטי-לוין אני חושב שבמנגן אין אפשרות התקנה אבל משחקים יש בו מלאאאא
-
@מוטי-לוין אני חושב שבמנגן אין אפשרות התקנה אבל משחקים יש בו מלאאאא
-
@א-מ-ל כתב בבקשה | נגן עם התקנות:
ו m200 אזל מן השוק, הפסיקו למכור אותו באלי אקספרס !
יש אבל M420 שגם נראה לי טוב
-
@א-מ-ל כתב בבקשה | נגן עם התקנות:
@עוף-החול
לא !
יש לי את שניהם וה- 390 קצת יותר גדול ויותר שמן.התככונתי שהפלוס אותו גודל של ה200
-
@א-ביית אחרי שיש לך רוט בנגן תפתח-
SYSTEM ואז BIN ותמחוק את WPA_SUPPLICANT .
ואז אפילו שזה מחפש רשת זה לא יכול למצוא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
