בקשה | העלאת תוכנה PC MANAGER של מיקרוסופט
-
https://pcmanager-en.microsoft.com/
מישהו יכול להעלות לכאן? (מנוטפר). -
https://pcmanager-en.microsoft.com/
מישהו יכול להעלות לכאן? (מנוטפר). -
@י-פל MSPCManagerSetup.exe
-
https://pcmanager-en.microsoft.com/
מישהו יכול להעלות לכאן? (מנוטפר).@י-פל גירסה מעודכנת:
MSPCManagerSetup-1.2.6.9.exe -
https://pcmanager-en.microsoft.com/
מישהו יכול להעלות לכאן? (מנוטפר).@י-פל
רק מעדכן שהיא עצמה זללה לי ראם (לא זוכר מספרים, רק לא התאים לי שתוכנה שנועדה לפנות מקום זוללת בקביעות, עניין של טעם אישי..), וע"כ 'העפתי אותה' (מדובר על גרסת הבטא הראשונה שהופצה, לא ממש בדקתי אח"כ...).
כמו"כ היא 'יצרה קשר' עם שרתים סיניים של מיקרוסופט (לא מפתיע - כי היא הופצה מלכתחילה לשוק הסיני, אבל בכ"ז..).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות