בקשה | אינדייזין בעברית
-
אשמח לקבל קישור לאיניזיין בעברית עם התקנה פשוטה
-
אשמח לקבל קישור לאיניזיין בעברית עם התקנה פשוטה
https://mitmachim.top/topic/9607/חדש-שינוי-תוכנת-אינדיזיין-adobe-indesign-לעברית?_=1596736608867
https://mitmachim.top/topic/767/אדובי-אינדיזיין-2020-עיצוב-ועימוד-לדפוס-ולהוצאה-לאור-דיגיטלית-adobe-indesign-cc-2020-15-0-155
אך תצטרך להתקין גם קריאטיב קלאוד בקישור שמתחת ולפתוח משתמש פיקטיבי!
לאחר מכן להתקין את זה
https://mitmachim.top/topic/9607/חדש-שינוי-תוכנת-אינדיזיין-adobe-indesign-לעברית?_=1596736608867 -
https://mitmachim.top/topic/9607/חדש-שינוי-תוכנת-אינדיזיין-adobe-indesign-לעברית?_=1596736608867
https://mitmachim.top/topic/767/אדובי-אינדיזיין-2020-עיצוב-ועימוד-לדפוס-ולהוצאה-לאור-דיגיטלית-adobe-indesign-cc-2020-15-0-155
אך תצטרך להתקין גם קריאטיב קלאוד בקישור שמתחת ולפתוח משתמש פיקטיבי!
לאחר מכן להתקין את זה
https://mitmachim.top/topic/9607/חדש-שינוי-תוכנת-אינדיזיין-adobe-indesign-לעברית?_=1596736608867@לומדעס זה מדי הרבה קישורים.
יש משהו שמתקינים וזהו? -
אשמח לקבל קישור לאיניזיין בעברית עם התקנה פשוטה
-
אשמח לקבל קישור לאיניזיין בעברית עם התקנה פשוטה
יש ל- @KINGYOS אינדיזיין ישן אמנם אבל גרסה רשמית עברית-ממש נח וטוב לעבודה. חיפוש קל בפורום יעלה לך אותה (זה מגיע כחבילה של תוכנות אדובי SC5)
@poker אשמח אם אפשר למקד אותי בקובץ התקנה בעברית.
-
@poker אשמח אם אפשר למקד אותי בקובץ התקנה בעברית.
@להיות-בשמחה
כלומר???? -
@להיות-בשמחה
כלומר????@poker מעונין לדעת האם יש קובץ התקנה פשוטה לתוכנה בעברית.
-
@להיות-בשמחה
כלומר???? -
@poker מעונין לדעת האם יש קובץ התקנה פשוטה לתוכנה בעברית.
-
י יצחק פ התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות