שאלה לגבי שליטה מרחוק
-
אני משתמש בתוכנה TeamViewer
איך אני יכול להגדיר שהסיסמה לא תשתנה, ובכל פעם שאני ארצה לשלוט על המחשב זו תהיה אותה הסיסמה או שזה יעלה אוטומטית? -
אני משתמש בתוכנה TeamViewer
איך אני יכול להגדיר שהסיסמה לא תשתנה, ובכל פעם שאני ארצה לשלוט על המחשב זו תהיה אותה הסיסמה או שזה יעלה אוטומטית?@ב-מ-ב-ל-יק
יש אפשרות, ב-תוספות>אפשרויות>אבטחה, יש לך שם אפשרות להגדיר סיסמה מראש (לגישה לא מאוישת). -
@ב-מ-ב-ל-יק
יש אפשרות, ב-תוספות>אפשרויות>אבטחה, יש לך שם אפשרות להגדיר סיסמה מראש (לגישה לא מאוישת).@אהרן-שובקס
תודה
שאלה נוספת
אם אני רוצה להתחבר מרחוק למחשב שלי אני חייב להשאיר אותו דולק כל הזמן בלי מצב שינה, או שיש אפשרות להגדיר שיהיה אפשר לשלוט בו גם אם הוא במצב שינה (להעיר אותו...) -
@אהרן-שובקס
תודה
שאלה נוספת
אם אני רוצה להתחבר מרחוק למחשב שלי אני חייב להשאיר אותו דולק כל הזמן בלי מצב שינה, או שיש אפשרות להגדיר שיהיה אפשר לשלוט בו גם אם הוא במצב שינה (להעיר אותו...)@ב-מ-ב-ל-יק אמר בשאלה לגבי שליטה מרחוק:
@אהרן-שובקס
תודה
שאלה נוספת
אם אני רוצה להתחבר מרחוק למחשב שלי אני חייב להשאיר אותו דולק כל הזמן בלי מצב שינה, או שיש אפשרות להגדיר שיהיה אפשר לשלוט בו גם אם הוא במצב שינה (להעיר אותו...)בתוכנה הנ"ל כפי מה שזכור לי אין אפשרות להעיר מחשבים בשינה אבל זכורני שיש תוכנות שכן נותנות אפשרות זאת נחכה למחר למומחים.
-
@ב-מ-ב-ל-יק אמר בשאלה לגבי שליטה מרחוק:
@אהרן-שובקס
תודה
שאלה נוספת
אם אני רוצה להתחבר מרחוק למחשב שלי אני חייב להשאיר אותו דולק כל הזמן בלי מצב שינה, או שיש אפשרות להגדיר שיהיה אפשר לשלוט בו גם אם הוא במצב שינה (להעיר אותו...)בתוכנה הנ"ל כפי מה שזכור לי אין אפשרות להעיר מחשבים בשינה אבל זכורני שיש תוכנות שכן נותנות אפשרות זאת נחכה למחר למומחים.
@אהרן-שובקס תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות