בעיה | גישה כמנהל מערכת להגדרות של word
-
מאן דהו נתקל פעם בהודעה הזו?

אני לא מצליח בשום אופן לשנות את זה בקובץ מתקדם תצוגה וכו'
תודה מראש לעונים. -
מאן דהו נתקל פעם בהודעה הזו?

אני לא מצליח בשום אופן לשנות את זה בקובץ מתקדם תצוגה וכו'
תודה מראש לעונים. -
מאן דהו נתקל פעם בהודעה הזו?

אני לא מצליח בשום אופן לשנות את זה בקובץ מתקדם תצוגה וכו'
תודה מראש לעונים. -
@Yanky
תודה רבה רבה,
עשיתי כמו ההוראות שכתבת שם וזה עובד!
אגב תסביר לבור כמוני מה קורה כששינתי מ-1 ל 0?
מה היתה הבעיה? -
@Yanky
תודה רבה רבה,
עשיתי כמו ההוראות שכתבת שם וזה עובד!
אגב תסביר לבור כמוני מה קורה כששינתי מ-1 ל 0?
מה היתה הבעיה?@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | גישה כמנהל מערכת להגדרות של word:
@Yanky
תודה רבה רבה,
עשיתי כמו ההוראות שכתבת שם וזה עובד!
אגב תסביר לבור כמוני מה קורה כששינתי מ-1 ל 0?
מה היתה הבעיה?1 = מופעל
0 = מושבת -
@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | גישה כמנהל מערכת להגדרות של word:
@Yanky
תודה רבה רבה,
עשיתי כמו ההוראות שכתבת שם וזה עובד!
אגב תסביר לבור כמוני מה קורה כששינתי מ-1 ל 0?
מה היתה הבעיה?1 = מופעל
0 = מושבת -
@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | גישה כמנהל מערכת להגדרות של word:
@Yanky
תודה רבה רבה,
עשיתי כמו ההוראות שכתבת שם וזה עובד!
אגב תסביר לבור כמוני מה קורה כששינתי מ-1 ל 0?
מה היתה הבעיה?1 = מופעל
0 = מושבת@aaaa
השאלה מה מופעל ומה מושבת....?
ולמה זה קרה?
ומה זה gpupdate?
ןמה זה policy? משטרה...
? -
@aaaa
השאלה מה מופעל ומה מושבת....?
ולמה זה קרה?
ומה זה gpupdate?
ןמה זה policy? משטרה...
?@החפץ-בעילום-שמו כתב בבעיה | גישה כמנהל מערכת להגדרות של word:
@aaaa
השאלה מה מופעל ומה מושבת....?
ולמה זה קרה?
ומה זה gpupdate?
ןמה זה policy? משטרה...
?אתה לא מצפה שיענו לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות