כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?
-
@שמעון-לאופר אני מתכוון פה בפורום
תעשה שורה מעל ```ושורה מתחת ```
@A0533057932 אתה מתכוון בצורה של קודים? אני לא יודע איך עושים את זה.
בכל אופן אני שואל אם זה בסדר ככה? -
@A0533057932 אתה מתכוון בצורה של קודים? אני לא יודע איך עושים את זה.
בכל אופן אני שואל אם זה בסדר ככה?@שמעון-לאופר זה מה שהסברתי לך הרגע
נ.ב. הסמל החמישי מצד ימין (הראשון מודגש וכו) -
@שמעון-לאופר זה מה שהסברתי לך הרגע
נ.ב. הסמל החמישי מצד ימין (הראשון מודגש וכו)@A0533057932 עשית עריכה אחר שכבר הגבת...
תודה בכל אופן -
@A0533057932 עשית עריכה אחר שכבר הגבת...
תודה בכל אופן@שמעון-לאופר היי מי ערך לי שם את התגובה???
אצי??? -
@שמעון-לאופר
תיצור קובץ בפנקס רשימות ותקרא לזה בשם שהבאתי רק אל תשכח לשנות את הקידוד ל UTF8@אהרן-שובקס אתה יכול לראות אם מוגדר לי נכון?
תודה -
@אהרן-שובקס אתה יכול לראות אם מוגדר לי נכון?
תודה@שמעון-לאופר
למה אתה מגדיר סתם דברים תמחק הכל ותכתוב רק את מה שרשמתי למעלה -
@שמעון-לאופר
למה אתה מגדיר סתם דברים תמחק הכל ותכתוב רק את מה שרשמתי למעלה@אהרן-שובקס ככה היה מוגדר לי קודם
לא עשיתי כעת כלום.
השאלה אם אחרי ההגדרה שלך יוכלו להיכנס גם עם קוד או רק עם זיהוי טלפון?? -
@אהרן-שובקס ככה היה מוגדר לי קודם
לא עשיתי כעת כלום.
השאלה אם אחרי ההגדרה שלך יוכלו להיכנס גם עם קוד או רק עם זיהוי טלפון??@שמעון-לאופר
ביקשת את זה לא?
כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג? -
@שמעון-לאופר היי מי ערך לי שם את התגובה???
אצי???@שמעון-לאופר אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
@שמעון-לאופר היי מי ערך לי שם את התגובה???
אצי???דווקא לא..
חוץ מזה כשאתה רוצה שמישהו התייחס אליך אתה צריך לעשות @ ואז את השם שלו רק ככה זה יופיע לו בהתראות.
כזה: @שמעון-לאופר -
@שמעון-לאופר
ביקשת את זה לא?
כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?@אהרן-שובקס צודק
התכוונתי לא רק
תוכל לעזור לי שיהיה גם וגם? -
@שמעון-לאופר אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
@שמעון-לאופר היי מי ערך לי שם את התגובה???
אצי???דווקא לא..
חוץ מזה כשאתה רוצה שמישהו התייחס אליך אתה צריך לעשות @ ואז את השם שלו רק ככה זה יופיע לו בהתראות.
כזה: @שמעון-לאופר@אצי ראיתי שאתה קורא כאן...
וחוצמיזה כשאתה מגיב אתה צריך להגיב אחרי ציטוט ולא בתוך הציטוט... -
@אצי ראיתי שאתה קורא כאן...
וחוצמיזה כשאתה מגיב אתה צריך להגיב אחרי ציטוט ולא בתוך הציטוט...@שמעון-לאופר אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
וחוצמיזה כשאתה מגיב אתה צריך להגיב אחרי ציטוט ולא בתוך הציטוט...
מה???

-
@שמעון-לאופר
ביקשת את זה לא?
כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?@אהרן-שובקס הצילו
הגדרתי רק את שלך וגם כשאני מחייג ממכשיר אחר זה פתוח בלי קוד -
@אהרן-שובקס הצילו
הגדרתי רק את שלך וגם כשאני מחייג ממכשיר אחר זה פתוח בלי קוד@שמעון-לאופר
תעלה את ההגדרות לפה -
@שמעון-לאופר
תעלה את ההגדרות לפה@אהרן-שובקס type=admin_login
admin_login_no_password=yes
white_list=yes -
@שמעון-לאופר
תעלה את ההגדרות לפה -
@אהרן-שובקס type=admin_login
admin_login_no_password=yes
white_list=yes@שמעון-לאופר
הכנסת את הקובץ שכתבתי לך? -
@שמעון-לאופר
הכנסת את הקובץ שכתבתי לך?@שמעון-לאופר
למה עשית שנה שם באתר תעשה שנה שם בפנקס הרשימות -
@שמעון-לאופר
למה עשית שנה שם באתר תעשה שנה שם בפנקס הרשימות@אהרן-שובקס במחשב כבר עשיתי את השם של הקובץ ככה
למה אתה חושב רק באתר? -
@אהרן-שובקס במחשב כבר עשיתי את השם של הקובץ ככה
למה אתה חושב רק באתר?@שמעון-לאופר
אוקיי עשיתי את העבודה במקומך קח את הקובץ המצורף תפתח אותו במחשב ותכניס את המספר טלפון שלך ותעלה את הקובץ לאתר בשלוחה של הניהול:
WhiteList.ini
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
