בירור | למה אני לא מצליח להוריד ווינדוס 10?
-
שלום לכולם,
זו ההודעה שהוא מציג לי:

-
למי שהתמונה לא נפתחת, זה הכיתוב שבמקום הכפתור הורדה:
File is not available for download -
שלום לכולם,
זו ההודעה שהוא מציג לי:

@נרשמתי-לרגע-קט תוריד דרךrufus-3.20.exe
-
@נרשמתי-לרגע-קט תוריד דרךrufus-3.20.exe
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ראובן-שבתי עי' כאן בשלב 2.
-
@נרשמתי-לרגע-קט תוריד דרךrufus-3.20.exe
@ע-1195 מה יכולה להיות הסיבה שבחדר מחשבים הוא לא נותן לי להוריד דרך רופוס?
בבית הוא נתן לי אבל יקח לו שעות... ובחדר מחשבים הוא פשוט לא מגיב כשאני עושה לו הורדה. -
@ע-1195 מה יכולה להיות הסיבה שבחדר מחשבים הוא לא נותן לי להוריד דרך רופוס?
בבית הוא נתן לי אבל יקח לו שעות... ובחדר מחשבים הוא פשוט לא מגיב כשאני עושה לו הורדה.@נרשמתי-לרגע-קט תוריד בקישור הרשמי של ווינדוס במקום להסתבך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות