בעייה בהדלקת מחשב
-
@מתושלח אמר בבעייה בהדלקת מחשב:
יכול להיות שדיסק c לא מוגדר לעלות ראשון?
לפי הרשימה שאתה מקבל שמה שהוא מנסה להעלות boot דרכם קשה להאמין שקשור
-
שיניתי את הגדרות האתחול מ legacy לuefi והמחשב עולה כרגיל.
בפעם הראשונה הופיעה ההודעה דלהלן: (וגם כל הפעלה מחדש)

שזה בעצם אומר מעדכן את הקושחה שלך...
וכשמדליקים ומכבים זה עולה כרגיל.זה בעייה?
יכול להיות שבעיקרון זה כן צריך להיות legacy ר'ק יש בזה איזושהי בעייה? -
יכול להיות שהבטריה הפנימית ששומר את הנתונים האלה הלך
האם התאריך והשעה נשמרים. ? -
יכול להיות שהבטריה הפנימית ששומר את הנתונים האלה הלך
האם התאריך והשעה נשמרים. ?@משחזר-מידע
זהו שכבר תקופה ארוכה שמופיעה הודעה כזאת לגבי הסוללה. התאריך והשעה כן נשמרים.

אבל אם זה נכון אז למה ב uefi זה כן עולה? -
@מתושלח אמר בבעייה בהדלקת מחשב:
אבל אם זה נכון אז למה ב uefi זה כן עולה?
כי לכאורה הדיסק שלך הוגדר כUEFI
אבל ההגדרות בביוס משום מה (בעיות בטריות) חוזרת כל הזמן ל legacy -
@מתושלח אמר בבעייה בהדלקת מחשב:
אבל אם זה נכון אז למה ב uefi זה כן עולה?
כי לכאורה הדיסק שלך הוגדר כUEFI
אבל ההגדרות בביוס משום מה (בעיות בטריות) חוזרת כל הזמן ל legacy@משחזר-מידע אמר בבעייה בהדלקת מחשב:
@מתושלח אמר בבעייה בהדלקת מחשב:
אבל אם זה נכון אז למה ב uefi זה כן עולה?
כי לכאורה הדיסק שלך הוגדר כUEFI
אבל ההגדרות בביוס משום מה (בעיות בטריות) חוזרת כל הזמן ל legacyיש סיכוי באופן תיאורטי שזה יעלה ב legacy כשזה בעצם uefi וכן להיפך?
זה מוכר שזה מה שגורם בעייה בבטריה? -
ברור
כשיש בעיות עם הבטריה
כל ההגדרות (לרוב) יעלו כברירת מחדל כמו שיצאו מהיצרן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות