בעיה | שכחתי סיסמה לכניסה לחשבון
-
@אליהו אמרתי, רק בוינדוס 7 זה היה אפשרי אתה מכבה את המחשב תוך כדי שהוא נדלק, הוא עושה תיקון מערכת בסיום הוא כאילו "נכשל" ולא מצא תקלות, אתה לוחץ שם משהוא להצגת לוג, נפתח לך קובץ בnotepad אתה לוחץ של "פתח", כאילו להעלות קובץ txt אחר, משנה למטה שזה יציג את כל הקבצים, הולך ידנית ל
c:\windows\system32
ומשכפל אתcmd.exeמשנה שםsethc.exeלמשהוא אחר, ומשנה שם לcme.exeהמשוכפל לsethc.exeוזהו.הכל מהזיכרון ואני לא בטוח שזה בדיוק השלבים...
אבל זה ככה נראה לי הולך.
כמובן, לא אפשרי יותר כי כבר בתיקון המערכת אין אפשרות להציג קובץ לוג
-
@אליהו אז שמע קרה לי פעם משהו דומה עושים פשוט שחזור המערכת לזמן שהיתה סיסמא אחרת וזהו....
השאלה אם יש לך בכלל את האפשרות שחזור המערכת??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


