עזרה | התקנת WIN 11 על OBUNTO
-
@מאה100 צורבים על אונקי ומעלים בבוט
@מתכנת-חובב מה זה נקרא לצרוב על אונקי?
העברתי לאונקי ו..?
ואיך מעלים בבוט?תודה
-
@מתכנת-חובב מה זה נקרא לצרוב על אונקי?
העברתי לאונקי ו..?
ואיך מעלים בבוט?תודה
@מאה100 לא מעבירים לאונקי
צורבים על אונקי בעזרת ROFUS -
@מתכנת-חובב מה זה נקרא לצרוב על אונקי?
העברתי לאונקי ו..?
ואיך מעלים בבוט?תודה
-
@מאה100 מחברים את האונקי למחשב ומפעילים את המחשב מחדש תוך כדי לחיצות קצרות ורצופות על כפתור ה f12 במקלדת
אם הכל עבד - אמור להפתח חלון לבחירת ההתקן - תבחרי באונקי ומשם ההתקנה תרוץ
אם לא - תכתבי מה לא עבד@מתכנת-חובב כתב בעזרה | התקנת WIN 11 על OBUNTO:
@מאה100 מחברים את האונקי למחשב ומפעילים את המחשב מחדש תוך כדי לחיצות קצרות ורצופות על כפתור ה f12 במקלדת
אם הכל עבד - אמור להפתח חלון לבחירת ההתקן - תבחרי באונקי ומשם ההתקנה תרוץ
אם לא - תכתבי מה לא עבדתודה, באמת עשיתי ככה וזה עבד.
עכשיו יש לי 3 מחיצות וכולן לא מתאימות להתקנה
מצרפת תמונה:
ותודה שוב

-
@מתכנת-חובב כתב בעזרה | התקנת WIN 11 על OBUNTO:
@מאה100 מחברים את האונקי למחשב ומפעילים את המחשב מחדש תוך כדי לחיצות קצרות ורצופות על כפתור ה f12 במקלדת
אם הכל עבד - אמור להפתח חלון לבחירת ההתקן - תבחרי באונקי ומשם ההתקנה תרוץ
אם לא - תכתבי מה לא עבדתודה, באמת עשיתי ככה וזה עבד.
עכשיו יש לי 3 מחיצות וכולן לא מתאימות להתקנה
מצרפת תמונה:
ותודה שוב

-
@מאה100 לעשות מחק על כולם (בהנחה שלא שמרת שם חומר חשוב) ולבחור במחיצה האחת שתשאר
@מתכנת-חובב ממש תודה!
עלה לנו המערכת.
האובנטו נמחק, נכון? -
@מתכנת-חובב ממש תודה!
עלה לנו המערכת.
האובנטו נמחק, נכון? -
@מאה100 אם מחקת את כל המחיצות אז וודאי
@מתכנת-חובב
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות