מדריך | אולי לא ידעתם- קיצורים על ידי נגיעות בלוח מגע!
-
יש מצב שכבר שמתם לב ואולי לא
בווינדוס 11 (יש מחשבים שגם בווינדוס 10) יש כמה קיצורים ממש נוחים.הניחו שלוש אצבעות על הלוח מגע.
משיכה כלפי מטה- תוריד את כל החלונות הפתוחים ותחזיר אתכם לשולחן העבודה.
לאחר הפעולה הנ"ל - משיכה כלפי מעלה- תעלה לכם את כל החלונות בחזרה.
משיכה כלפי מעלה - תגיעו לחלונית בה תוכלו לבחור על איזה שולחן עבודה תרצו לעבוד.
משיכה ימינה או שמאלה- תוכלו לבחור איזו תקייה מהתקיות הפתוחות תעלה (תחליף למקש tab b tab).
לחיצה עם שלושת האצבעות- יפתח חלונית החיפוש.
לחיצה עם ארבעת האצבעות- יפתח החלונית השמאלית של הדיווחים והלוח שנה.גם בווינדוס 10 וגם ב11:
שתי אצבעות ימינה או שמאלה בדפדפן, תשלח אתכם לדף הקודם או הדף הבא במהירות רבה ללא טעינת הדף.
בהצלחה לכולם! -
א אביעד התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות