בעיה | מערכת הפעלה של אנדרואיד למחשב עולה בלי ממשק גרפי
-
שלום וברכה
התקנתי את המערכת הפעלה של אנדרואיד ש @אביי הביא פה על מכונה וירטואלית
וזה עלה לי בלי בבשק גרפי (רק שורת פקודה)חיפשתי באינטרנט וראיתי שצריך להפעיל את האפשרות לתלת מימד
כשפעלתי את האפשרות
עלה לי הודעה (מצורף צילום מסך) שצריך להתקין גם את הכלים
וכמובן הפעלתי את התקנת הכלים במכונה וירטואלית (יש לציין שבאחד הפעמים שניסיתי להתקין את הכלים צץ לי ההודעה הבאה)
אבל היה צריך להתקין את זה מתוך המערכת עצמה(צץ לי הודעה קטנה של עזרה עם קישור לאתר הזה, אבל זה לא קידם אותי בשום דבר) מצורף צילום מסך

אחרי חיפוש בגוגל הגעתי לפה שהפנה אותי לסירטון הזה ביוטיובאבל כהרצתי את הפקודה
mount -o remount,rw /mnt
נתקלתי בשגיאה הבאה (מצרף צילום מסך)
can't read '/etc/fstab': No such file or directoryIroid
אשמח לקבל עזרה בעניין מחברי הפורום
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות