מחיקת חלק מסוים מאתר לשימוש שלי
-
כידוע אפשר למחוק מאתרים חלקים בדפדפן כרום ע"י לחיצה על "בדוק" וכו'
כמובן שזה לא מוחק באתר עצמו אלא רק מה שמוצג אצלי במסך.
השאלה שלי האם נוכל להחיל את המחיקה שתהיה בר קיימא - במחשב שלי- כמובן, כי כל פעם שארענן את הדף או יכנס למשהו ויחזר החלק שמחקתי יחזור
אשמח למידע בנושא -
כידוע אפשר למחוק מאתרים חלקים בדפדפן כרום ע"י לחיצה על "בדוק" וכו'
כמובן שזה לא מוחק באתר עצמו אלא רק מה שמוצג אצלי במסך.
השאלה שלי האם נוכל להחיל את המחיקה שתהיה בר קיימא - במחשב שלי- כמובן, כי כל פעם שארענן את הדף או יכנס למשהו ויחזר החלק שמחקתי יחזור
אשמח למידע בנושא -
@מתחיל-מומחה דומני שיש תוסף לזה
-
כידוע אפשר למחוק מאתרים חלקים בדפדפן כרום ע"י לחיצה על "בדוק" וכו'
כמובן שזה לא מוחק באתר עצמו אלא רק מה שמוצג אצלי במסך.
השאלה שלי האם נוכל להחיל את המחיקה שתהיה בר קיימא - במחשב שלי- כמובן, כי כל פעם שארענן את הדף או יכנס למשהו ויחזר החלק שמחקתי יחזור
אשמח למידע בנושא@מתחיל-מומחה אמר במחיקת חלק מסוים מאתר לשימוש שלי:
כידוע אפשר למחוק מאתרים חלקים בדפדפן כרום ע"י לחיצה על "בדוק" וכו'
סתם לידע: https://mitmachim.top/post/36022
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

