בעיה | איך נכנסים להגדרות דרך "everything"?
-
שורת החיפוש שלי במחשב לא עובדת ואני תמיד מחפשת דרך "everything", עכשיו אני רוצה להיכנס להגדרות ושאני רושמת ב"everything" "הגדרות", הוא לא נותן, מה אני אמורה לרשום כדי להגיע להגדרות
-
שורת החיפוש שלי במחשב לא עובדת ואני תמיד מחפשת דרך "everything", עכשיו אני רוצה להיכנס להגדרות ושאני רושמת ב"everything" "הגדרות", הוא לא נותן, מה אני אמורה לרשום כדי להגיע להגדרות
@חסויה צרו קיצור דרך על שולחן העבודה, הנתיב:
explorer.exe shell:::{AD1405D2-30CF-4877-8468-1EE1C52C759F}\Appsכך יהיה לכם קיצור דרך לכל האפליקציות במחשב כולל להגדרות
-
@משה-מזרחי תודה רבה!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות