מטען 3 אמפר לגלקסי יאנג
-
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מניסיון האם אפשר להטעין את הפלאפון במטען מהיר (אלחוטי) או שזה יהרוס אותו
אני פשוט רוצה לקנות כזה דבר, השאלה אם זה אפשרי
תודה רבה -
שלום לכולם,
אשמח לשמוע מניסיון האם אפשר להטעין את הפלאפון במטען מהיר (אלחוטי) או שזה יהרוס אותו
אני פשוט רוצה לקנות כזה דבר, השאלה אם זה אפשרי
תודה רבה@הכל-מלמעלה קודם כל אם אתה חושב שזה יטעין יותר מהר אז אתה טועה כי לכל מכשיר יש קיבולת שבה הוא יכול להטען מטענים כאלה הם רק לסמארטפונים ממש חדשים השאלה אם זה לא יפגע במכשיר בגלל שהמתח גבוה לגבי זה יש מחלוקת אני אישית חושב שלא מפני שכל מטען מטעין לפעמים גם בחצי מהיכולת כשצריך ולא תמיד על מאה אבל יש כאלה שיחלקו עלי
נ.ב אם אתה רוצה להטעין מהר אז תקנה 2 אמפר זה יספיק אני אישית הייתי ממליץ על של סמסונג כי אמרו לי שהם מטעינים יותר מהר ויותר טוב ( לא יודע מה זה יותר טוב אולי תרגיל שיווקי אבל גם ככה באלי אקספרס הם זולים )
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות