בעיה | שאלה בקשר למדריך לפריצת סיסמה בC2
-
@ה-הוא-המלך-0
לפני שאתה פותח את התוכנה צריך ללחוץ קליק ימני- מאפיינים-מצב תאימות- ללחוץ על ה'וי'-לסמן את ווינדוס 7...
בהצלחה!@אלוף-העולם-1 אם יש לי 8.1 ווינדוס
-
@אלוף-העולם-1 אם יש לי 8.1 ווינדוס
-
@בוחער
אז אתה צריך לעשות תאימות ואמור לעבוד פיקס.@אלוף-העולם-1 איך
-
@אלוף-העולם-1 איך
-
@אלוף-העולם-1 בתוך מאפיינים אין לי אופציה של תאימות
-
@ה-הוא-המלך-0
לפני שאתה פותח את התוכנה צריך ללחוץ קליק ימני- מאפיינים-מצב תאימות- ללחוץ על ה'וי'-לסמן את ווינדוס 7...
בהצלחה!@אלוף-העולם-1 וואו תודה רבה רבה!
-
@אלוף-העולם-1 וואו תודה רבה רבה!
@אלוף-העולם-1 שיניתי את זה לווינדוס 7 ועדיין זה עושה את אותה תוצאה..
-
@אלוף-העולם-1 בתוך מאפיינים אין לי אופציה של תאימות
-
@אלוף-העולם-1 שיניתי את זה לווינדוס 7 ועדיין זה עושה את אותה תוצאה..
@ה-הוא-המלך-0
אז כנראה תצטרך לעשות מכונה ווירטואלית... -
@ה-הוא-המלך-0
אז כנראה תצטרך לעשות מכונה ווירטואלית...@אלוף-העולם-1 אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה אני אשמח!
-
@אלוף-העולם-1 אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה אני אשמח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות