בעיה | נוקיה 208 בתוך שמן זית
-
@קלמן אם אתה מוכן לקחת סיכון, תנתק את החלקים ותשרה, באלכהול 70%, אלכוהול גם מפרק שומנים וגם מתנדף במהירות. לא לוקח אחריות
עריכה: כנראה שעדיף 90% -
@קלמן הייתי מציע גם לנסות לפתוח את כל המכסים בפלאפון ולהניח בקופסא עם אורז
ידוע שאורז שואב נוזלים כדאי לנסות (במים לרוב זה מסדר עם שמים באורז בזמן) -
@קלמן אם אתה מוכן לקחת סיכון, תנתק את החלקים ותשרה, באלכהול 70%, אלכוהול גם מפרק שומנים וגם מתנדף במהירות. לא לוקח אחריות
עריכה: כנראה שעדיף 90%@הכל-מלמעלה-0 יש אלכוהול 90% ויותר הוא יותר מומלץ לדברים כאלו
אבל לא הייתי מסתכן לשים את כל החלקים באלכוהול אלא רק את האזור של הדיבורית (למטה בצד ימין) -
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-שאלות למומחים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות