בעיה | הפעלת גימייל כמו במחשב
-
ברצוני להפעיל את הגימייל בשיומי בצורה שהוא עולה במחשב, על מנת שאוכל להפוך במהירות קבצי וורד לפידיאף, וכך לשלוח אותם למדפסת וייפי ישר מהטלפון. (בפורמט וורד זה מעוות את הקובץ). והממיר המובנה של גימייל הוא הכי טוב.
עד היום איכשהו עבד, כעת לא מצליח להחזיר למצב הזה עםכל המשקים והאפשרויות שניסיתי.
בברכה,
-
ברצוני להפעיל את הגימייל בשיומי בצורה שהוא עולה במחשב, על מנת שאוכל להפוך במהירות קבצי וורד לפידיאף, וכך לשלוח אותם למדפסת וייפי ישר מהטלפון. (בפורמט וורד זה מעוות את הקובץ). והממיר המובנה של גימייל הוא הכי טוב.
עד היום איכשהו עבד, כעת לא מצליח להחזיר למצב הזה עםכל המשקים והאפשרויות שניסיתי.
בברכה,
-
@shalom12 אז תבנה אפליקציה לזה זה ממש פשוט
@זונדל-גרנד איך אפשר לבנות אפליקציה לזה?
-
@זונדל-גרנד איך אפשר לבנות אפליקציה לזה?
@קינג-קומפיוטר בקודולר יש רכיב של מציג אתר ובהגדרות הרכיב יש אפשרות להגדרה של הגדרה כמחשב.
-
@קינג-קומפיוטר בקודולר יש רכיב של מציג אתר ובהגדרות הרכיב יש אפשרות להגדרה של הגדרה כמחשב.
@זונדל-גרנד זה קיים בכרום של הפלאפון -האופציה שיאה כמחשב, וזה לא עוזר
-
@זונדל-גרנד זה קיים בכרום של הפלאפון -האופציה שיאה כמחשב, וזה לא עוזר
-
@shalom12 למה לא?
@זונדל-גרנד עובדה.
כשאתה פותח קובץ וורד מצורף - הוא לא פותח אותו במציד הPDF האוטומטי של גוגל כמו שהוא עושה במחשב, אלא בDOC וכדו'. וממילא הוא לא מומר לPDF כמובן.
בקיצור זה לא עולה עם הM הצבעוני וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות