בקשת מידע | תרגום גוגל אופליין ב WSA
-
התקנתי אפליקציה של גוגל שעובדת יופי אצל חברים באנדרואיד (גם באופליין), הורדתי את השפות כשהייתי מחובר, ובכל זאת כשאני מנסה לתרגם באפליקציה (כשאני מחובר לאינטרנט) התוצאה היא:

ובאופליין התוצאה היא :

מה עושים?
-
@סקרן-0
אם הורדת מהמאגר של @A0533057932 לא אמורה להיות בעיה עם נטפרי.@י-פל או קיי
אולי צריך פשוט להתקין שוב וכו'
האמת שעכשיו חיפשתי את תיקיית הדאטה של האפליקציה ולא מצאתי, אז אולי לא הורדתי (או לא ירד...) אם כי אני זוכר בבירור שכן.@י-פל כתב בבקשת מידע | תרגום גוגל אופליין ב WSA:
אם הורדת מהמאגר של @A0533057932 לא אמורה להיות בעיה עם נטפרי.
אתה מתכוון לאפליקציה או לWSA? כי את ה WSA קיבלתי עם מערכת ההפעלה של @NH-LOCAL וכתוב שם שזה מגיע עם תעודת אבטחה.
-
@י-פל או קיי
אולי צריך פשוט להתקין שוב וכו'
האמת שעכשיו חיפשתי את תיקיית הדאטה של האפליקציה ולא מצאתי, אז אולי לא הורדתי (או לא ירד...) אם כי אני זוכר בבירור שכן.@י-פל כתב בבקשת מידע | תרגום גוגל אופליין ב WSA:
אם הורדת מהמאגר של @A0533057932 לא אמורה להיות בעיה עם נטפרי.
אתה מתכוון לאפליקציה או לWSA? כי את ה WSA קיבלתי עם מערכת ההפעלה של @NH-LOCAL וכתוב שם שזה מגיע עם תעודת אבטחה.
-
-
@י-פל איך אני יכול לבדוק אם יש לי תעודת אבטחה עדכנית?
ואם אכן אין לי תעודה איך אפשר להתקין ב WSA? -
@סקרן-0
חבל"ז, יש לך תעודה.
https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_באנדרואיד
עם האפק שם, ברמת רוט. -
@סקרן-0 התשובה פשוטה (והיא נכונה גם למיקרוסופט טרנסלייט אופליין). כשאתה מחובר - האפליקציה מזהה חיבור לאינטרנט והיא עוברת למצב אונליין. אך כמובן שהיא לא עובדת בגלל שהיא חסומה בנטפרי.
מדבריך אני מבין שאם אתה מנסה באופליין - זה עובד. אז התשובה ברורה.
-
@סקרן-0 התשובה פשוטה (והיא נכונה גם למיקרוסופט טרנסלייט אופליין). כשאתה מחובר - האפליקציה מזהה חיבור לאינטרנט והיא עוברת למצב אונליין. אך כמובן שהיא לא עובדת בגלל שהיא חסומה בנטפרי.
מדבריך אני מבין שאם אתה מנסה באופליין - זה עובד. אז התשובה ברורה.
-
@NH-LOCAL
@סקרן-0 כתב בבקשת מידע | תרגום גוגל אופליין ב WSA:
ובאופליין התוצאה היא :

מה שיוצא שורה תחתונה זה שכנראה לא הורדתי שפות, ולכן באופליין חסר שפות ובאונליין חסום בנטפרי... הפתרון א"כ זה להוריד שפות בנפרד... הבנתי נכון?
-
@סקרן-0 אם אתה אומר שזה לא עובד באופליין, אז התשובה היא שאין לי ניסיון עם התרגום אופליין של גוגל, אלא רק של מיקרוסופט
-
התקנתי אפליקציה של גוגל שעובדת יופי אצל חברים באנדרואיד (גם באופליין), הורדתי את השפות כשהייתי מחובר, ובכל זאת כשאני מנסה לתרגם באפליקציה (כשאני מחובר לאינטרנט) התוצאה היא:

ובאופליין התוצאה היא :

מה עושים?
@סקרן-0
בתוך וורד יש מתרגם של מיקרוסופט תלוי איזה גירסה יש לך
מ2019 זה עובד רק עם אינטרנטיש גם אפליקצייה חינמית לתרגום שמישהו העלה ללא צורך באינטרנט
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1643123740956-מילון-עידן.zip
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות