בירור | סיים שיחה אוטומטי בנוקיה C2
-
@נתן-לוי אין.
@זונדל-גרנד מה אין גם שמתכנת יעשה את זה אין ?
-
@זונדל-גרנד מה אין גם שמתכנת יעשה את זה אין ?
-
@נתן-לוי אין
@זונדל-גרנד יש מי שהצליח לשלוט בשיחות דרך המחשב באמצעות חיבור בלוטוס, אני חושב משהו עם פרוטוקול GSM שבו הוא נותן לטלפון פקודה לחייג/לסיים שיחה דרך המחשב, זכור לי שהוא יכול היה לעשות את זה, באם אתה צריך את האופציה הנ"ל כשיש לך מחשב צמוד בעל חיבור בלוטוס, ייתכן שאוכל לקשר אותך איתו, לא יודע כמה יעלה.
-
@זונדל-גרנד יש מי שהצליח לשלוט בשיחות דרך המחשב באמצעות חיבור בלוטוס, אני חושב משהו עם פרוטוקול GSM שבו הוא נותן לטלפון פקודה לחייג/לסיים שיחה דרך המחשב, זכור לי שהוא יכול היה לעשות את זה, באם אתה צריך את האופציה הנ"ל כשיש לך מחשב צמוד בעל חיבור בלוטוס, ייתכן שאוכל לקשר אותך איתו, לא יודע כמה יעלה.
@דוד-טרייטל זה יעבוד רק שיש לי מחשב ליד?
לא עוזר לי
אבל תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות