בקשת מידע | החרגת תוכנות מסויימות שיהיה פתוח לשינויים במחשב שהכונן C נעול עם shadow defender
-
שלום וברכה במחשב שלי מותקן shadow defender למי שלא מכיר
ויש לי כמה תוכנות שאני חייב שיהיו פתוחים לשינויים, שלא יתאפס ההגדרות וכו' אחרי הפעלה מחדש.
בגדול אני צריך: אופיס + דפדפן כרום + דרופבוקס.החרגתי כאן:

את התיקיות של התוכנות הנ"ל מה שנמצא ב: Program Files וכן ב: Program Data - וזה לא עזר
אחרי הפעלה מחדש נמחק לי כל ההיסטוריה / הגדרות הדפדפן ושאר התוכנות שציינתי.אשמח להבין איזה תיקיות בדיוק צריך להחריג ע"מ שהנתונים של התוכנות לא יתאפסו בהפעלה מחדש?
תודה לכל החברים !!
-
שלום וברכה במחשב שלי מותקן shadow defender למי שלא מכיר
ויש לי כמה תוכנות שאני חייב שיהיו פתוחים לשינויים, שלא יתאפס ההגדרות וכו' אחרי הפעלה מחדש.
בגדול אני צריך: אופיס + דפדפן כרום + דרופבוקס.החרגתי כאן:

את התיקיות של התוכנות הנ"ל מה שנמצא ב: Program Files וכן ב: Program Data - וזה לא עזר
אחרי הפעלה מחדש נמחק לי כל ההיסטוריה / הגדרות הדפדפן ושאר התוכנות שציינתי.אשמח להבין איזה תיקיות בדיוק צריך להחריג ע"מ שהנתונים של התוכנות לא יתאפסו בהפעלה מחדש?
תודה לכל החברים !!
-
שלום וברכה במחשב שלי מותקן shadow defender למי שלא מכיר
ויש לי כמה תוכנות שאני חייב שיהיו פתוחים לשינויים, שלא יתאפס ההגדרות וכו' אחרי הפעלה מחדש.
בגדול אני צריך: אופיס + דפדפן כרום + דרופבוקס.החרגתי כאן:

את התיקיות של התוכנות הנ"ל מה שנמצא ב: Program Files וכן ב: Program Data - וזה לא עזר
אחרי הפעלה מחדש נמחק לי כל ההיסטוריה / הגדרות הדפדפן ושאר התוכנות שציינתי.אשמח להבין איזה תיקיות בדיוק צריך להחריג ע"מ שהנתונים של התוכנות לא יתאפסו בהפעלה מחדש?
תודה לכל החברים !!
@simcha33345
C:\Users\XXXX\AppData
שם (או גם שם) לכאורה אתה אמור לחפש את התיקיות ולהחריג -
@simcha33345 תוריד את תוכנת החיפוש Everything, תמיין לפי תאריך שינוי, וככה תוכל לראות בלייב איזה קבצים משתנים ע"י התוכנות.
@צדיק-תמים עזרת לי מאוד !!
@A0533057932 אכן במיקום שציינת הייתי צריך להוסיף עוד כמה תיקיות.יישר כח לכולם !
-
שלום וברכה במחשב שלי מותקן shadow defender למי שלא מכיר
ויש לי כמה תוכנות שאני חייב שיהיו פתוחים לשינויים, שלא יתאפס ההגדרות וכו' אחרי הפעלה מחדש.
בגדול אני צריך: אופיס + דפדפן כרום + דרופבוקס.החרגתי כאן:

את התיקיות של התוכנות הנ"ל מה שנמצא ב: Program Files וכן ב: Program Data - וזה לא עזר
אחרי הפעלה מחדש נמחק לי כל ההיסטוריה / הגדרות הדפדפן ושאר התוכנות שציינתי.אשמח להבין איזה תיקיות בדיוק צריך להחריג ע"מ שהנתונים של התוכנות לא יתאפסו בהפעלה מחדש?
תודה לכל החברים !!
@simcha33345 לידע כללי ואם אני לא טועה
Program Files - קבצים סטטים של התוכנה
Program Data - קבצים משתנים לא פר משתמש
%AppData% - קבצים משתנים פר משתמש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות