בעיה | הוייז ברכב קורס שוב ושוב
-
במקרה גם לי קרה כמה פעמים שהוויז ברכב קרס לי (לא מתחבר לרשת או נתקע בזמן שהכל תקין) אני הסרתי והתקנתי מחדש דרך חנות גוגל ועדיין עושה בעיות
ואצלי יש מלא מקום פנוי
מישהו יודע חמה ומה הבעיה -
@ו-מ כנראה חוסר במשאבים
וקרה רק בתקופה האחרונה כנראה מאחד העידכונים שייצאו לwaze
מסתדר לך, תנסה להתקין גירסה מלפני חצי שינה פלוס מינוס, אולי יפתור -
-
הוויז ברכב פתאום התחיל לעשות בעיות,
הוא קורס אחרי כמה שניות שאני מדליק
התקנה מחדש גם לא עוזר
יש למישהו מושג מה יכול להיות התקלה???! -
@GEHCT כתב בבעיה | הוייז ברכב קורס שוב ושוב:
הוויז ברכב פתאום התחיל לעשות בעיות,
הוא קורס אחרי כמה שניות שאני מדליק
התקנה מחדש גם לא עוזר
יש למישהו מושג מה יכול להיות התקלה???!מניסיון, נסה להתקין מחדש בקובץ יותר מעודכן.
יש לך כאן -
@GEHCT מה המפרט של המכשיר
וכמה מקום פנוי יש בו -
G GEHCT התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות