בירור | מישהו יודע איך מרטטים QIN F22 PRO
-
@Ykingsmart איפה הקובץ יש לך אותו
-
@ZXCVBNM https://mitmachim.top/post/554306
תחלץ את הקובץ שבפנים ותצרוב. -
@ZXCVBNM https://mitmachim.top/post/554306
תחלץ את הקובץ שבפנים ותצרוב. -
@ZXCVBNM כתב בבירור | מישהו יודע איך מרטטים QIN F22 PRO:
@דוד-חזן אני ניסיתי וזה לא הולך
פתחת בוטלאודר?
עם איזה תוכנה צרבת?
תעלה צילום מסך. -
@ZXCVBNM כתב בבירור | מישהו יודע איך מרטטים QIN F22 PRO:
@דוד-חזן אני ניסיתי וזה לא הולך
פתחת בוטלאודר?
עם איזה תוכנה צרבת?
תעלה צילום מסך. -
@ZXCVBNM כתב בבירור | מישהו יודע איך מרטטים QIN F22 PRO:
@דוד-חזן אני ניסיתי וזה לא הולך
פתחת בוטלאודר?
עם איזה תוכנה צרבת?
תעלה צילום מסך. -
@ZXCVBNM https://mitmachim.top/post/554306
תחלץ את הקובץ שבפנים ותצרוב. -
@ZXCVBNM בוטלאודר תפתח ע"פ המדריכים שיש כאן.
בוט מושרש תצרוב ב fastboot או ב sp flash או ב mtkclient, גם על זה יש מדריכים חלקם כמו ב f21 pro וחלקם בקטגוריה לאנדרואיד כללי. -
@ZXCVBNM בוטלאודר תפתח ע"פ המדריכים שיש כאן.
בוט מושרש תצרוב ב fastboot או ב sp flash או ב mtkclient, גם על זה יש מדריכים חלקם כמו ב f21 pro וחלקם בקטגוריה לאנדרואיד כללי. -
@דוד-חזן עוד שאלה איך אני מחליף את מסך הבית הגירסה שהוא הביא לי מעצבנת אני רוצה להחליף אותה יש לך את האפליקציה כמו שיש ברגיל לאנדרואיד 12
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות