עזרה דחופה! אחרי עדכון דרייברים המחשב לא רוצה לעלות בצורה מושלמת
-
@a-y-f כן
אין לך את המדבקה של הרישיון על המחשב?
וגם אם לא יש תוכנות לשליפת הרישיון -
@A0533057932 אמר בעזרה דחופה! אחרי עדכון דרייברים המחשב לא רוצה לעלות בצורה מושלמת:
@a-y-f בהבנתי הדלה אתה מזלזל מידי במחשב
נזמין לפה את @משחזר-מידע שיתן חוות דעת על הדיסק
אולם כבר לפני זה אני אומר לך א. תעלה תמונה של כל הדוח
ב. תקנה SSD והמחשב יעבוד חלק ובמהירות רבהאיך אני מעלה תמונת מצב מלאה?
@a-y-f תמתח את התוכנה עד שתיהיה על כל המסך מלמעלה ללמטה ותעלה
-
@a-y-f כן
אין לך את המדבקה של הרישיון על המחשב?
וגם אם לא יש תוכנות לשליפת הרישיון@A0533057932 אין לי את המדבקה, ואני אשמח לתוכנה כזו.
-
@יוסי-מחשבים יש לך את התוכנה של נירסופט לשליפת הרישיון של ווינדוס?
-
@a-y-f שאלתי את @יוסי-מחשבים לא אותך

-
@a-y-f כדי להוציא את הרשיונות שיש לך על המחשב של מיקרוספט
ProduKey.zip
הביאו את זה אז בפורום של מיקרוספט -
@a-y-f כדי להוציא את הרשיונות שיש לך על המחשב של מיקרוספט
ProduKey.zip
הביאו את זה אז בפורום של מיקרוספט -
@a-y-f בהבנתי הדלה אתה מזלזל מידי במחשב
נזמין לפה את @משחזר-מידע שיתן חוות דעת על הדיסק
אולם כבר לפני זה אני אומר לך א. תעלה תמונה של כל הדוח
ב. תקנה SSD והמחשב יעבוד חלק ובמהירות רבה@A0533057932 אמר בעזרה דחופה! אחרי עדכון דרייברים המחשב לא רוצה לעלות בצורה מושלמת:
@a-y-f בהבנתי הדלה אתה מזלזל מידי במחשב
נזמין לפה את @משחזר-מידע שיתן חוות דעת על הדיסק
אולם כבר לפני זה אני אומר לך א. תעלה תמונה של כל הדוח
ב. תקנה SSD והמחשב יעבוד חלק ובמהירות רבהניסיתי למתוח את החלון וגם לא היה לי את כל הדוח.
-
@a-y-f פשוט תלחץ פעמיים על כל אחד שאתה צריך כמו WINDOWS
או אופיס
ואז בשורה הזאת:
מופיע המפתח מוצר
תעתיק אותו ותשמור אותו בצד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
